Seorang laki-laki jika dia kesakitan, maka dia akan membenci. Sebaliknya wanita, saat dia kesakitan, maka semakin bertambah sayang dan...

Janganlah kau angkuh melaungkan.. Si dia kepunyaan mu ... Atau kau kepunyaan si dia ... Kerana hakikatnya.. . Kalian tidak pernah...

Hai.......salam kalian :) masa amat mencemburui kami berdua..sedar tak sedar sudah 2minggu si pujangga hati bercuti di kg halaman..dan ...

salam kalian blogger :) semalam aka kemarin...adalah sesuatu yg sgt SWEET untuk diingati... apakan tidak.....dengan keadaan da...

wah..........haritu tgk wayang with my hubby! HARRY POTTER N THE DEATHLY HALLOW PART1 Genres: Action/Adventure, Fantasy, Adaptatio...

Salam kalian... harini daku ade mood nk ber BLOG ging... alkisahnye sebab daku nk bagi healthtalk n health education utk kalian semua.. t...

Sebelum Tido: 6 minggu: Selamat tido Sayaaang, mimpi indah ya, mmmuahhhhh. 6 bulan: Tolong matikan lampu tu, silau aah. 6 tahun: Sana sikit ...

Bagaimana hendak memulakan bajet perkahwinan eh? Tentu agak memeningkan kan? Aduhai....Setiap bakal pengantin sudah tentu mempunyai m...

Hanya pada mu Ku serahkan segalanya Kau bertakhta di nurani Anggun cinta mu abadi Hanya pada mu Pertama dan yang terakhir P...

yeah....... daku gembira... jika kamu tepuk tangan..yeah..yeah jika kamu gembira hentak kaki... jika kamu gembira begini la caranya......

Hello sayang... kenapa sayang tak nak angkat tepon bila abg call handset sayang tadi... janganlah sayang merajuk lelama sangat, betui... ...

salam kalian :) nk kongsi cter malam raya ni..... baru jap tgh sedap2 makan rendang nasi impit kuah lodeh malam raya ni.. tibe-tibe...

~Labaik Allahumma Labaik Labaika Lasharika Laka labaik inal hamda wan naimata laka wal mulk lasharika lak~ Panggilan haji...telah tiba lagi...

Percaya atau x, kita boleh ber”tunang” tanpa sedar?? Yup, kita boleh bertunang tanpa kita sedar, bila seorang lelaki, berhasrat untuk m...

Salam kalian...:) baru kejap daku jenguh2 di blog list daku, terlihat plak my beloved follower mengENTRY kan blog Abg Ben Ashaari edisi k...

Kalau sy da xde . . . . :)(Sediakan Tisu Sebelum Membaca) Errmm . . Actually daku paaalinggg xsuke bace ksh sedih . . . Nanti mst nanges .....

Syukur Alhamdulilah... hari ini keje shift pagi... pt xramai... pagi 5 org je..blek tengahari 4 org.. admission 1 org total = 2pt dl...

TANDA PERTAMA Ini adalah tanda pertama dari Allah SWT kepada hambanya dan hanya akan disedari oleh mereka yang dikehendakinya. Semua orang...

SUDIKAH KAU MENJADI IMAMKU.. ~PERKAHWINAN~ Satu ketika kau bertanya.. ....................... sudikah kau menjadi Makmum disetiap solatk...

Jika kalian memancing ikan....Setelah ikan itu terlekat di mata kail, hendaklah kalian mengambil ikan itu....Janganlah sesekali kalian LEPA...