5 Fakta Tentang Saya 5 Fakta Saya Tidak Suka

selamat petang kalian :) disebabkan daku join group Kami Si Blogger di FB jadi admin Ohh Mejuez ajak join segmen ni JOM JOM KAMI SI BLOGGER ...


selamat petang kalian :)

disebabkan daku join group Kami Si Blogger di FB
jadi admin Ohh Mejuez
ajak join segmen ni



5 Fakta Tentang Saya

  • Jururawat sebuah hospital kerajaan..ngeee
  • HappY go LucKy *sentiasa*
  • SenSitif ! *daku mmg cepat terasa n menangis...*
  • ComeL n KeciK je..*hehehe...perasan*
  • Zulkhairi Syafiq my first love hingga kini * 9tahun sudah*

5 Fakta Saya Tidak Suka

  • Hate org MaKi o MaRah!! *menyumpah2 dlm ati*
  • Hate hiPokRitoS!!! *musuh dalam selimut..huh!*
  • Penipu dan tak menunaikan janji! *serik wei*
  • Tak suka orang mengumpat!*suka cari kesalahan orang lain*
  • Berlagak nak mampus! tapi hampeh....

5 mengenai Kami Si Blogger. Saya suka group Kami Si Blogger kerana

  1. Kami Si Blogger dapat mengumpulkan lebih ramai lagi para blogger
  2. Mestilah boleh update blog dan entry terbaru kat post tu
  3. Boleh kongsi contest dan segmen yang blogger lain join
  4. Sambil tu tempat suai kenal dengan blogger lain contoh leh buat gathering macam hari tu
  5. Boleh gak cari follower baru kat sini..hehehee

jadi,



sila klik bawah ni jugak tau!

You Might Also Like

0 insan comel komen


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!