Yusry & Lisa Surihani Nikah 23 Februari 2012

10:08:00 PM 15 Comments A+ a-



Wah...akhirnya teka teki terjawab sudah apabila Yusry mengumumkan yang majlis pernikahannya dengan Lisa Surihani akan berlangsung pada 23 Februari 2012 selepas asar di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya. Majlis resepsi pula akan berlangsung pada 26 Februari 2012 di Putrajaya International Convention Centre (PICC).


Sebenarnya malam semalam 23 Disember 2012, pihak keluarga Yusry telah berjumpa keluarga Lisa untuk menghantar tanda. Mereka tak bertunang sebaliknya hanya terus bernikah pada 23 Februari 2012,


Mereka memilih angka 23 adalah angka spesial buat Lisa yang lahir pada 23 Mac jadi biarlah hari tersebut sesuatu yang istimewa buat Lisa.

tahniah di ucapkan kepada kedua pasangan ni. moga cepat-cepat di ijabkabulkan ^^

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

15 insan comel komen

Write insan comel komen
Azzah
AUTHOR
12/24/2011 5:11 PM delete

harap2 yusry tu berkekalan la..

Reply
avatar
INFINITE
AUTHOR
12/24/2011 5:45 PM delete

wah..diorg brtunang time besday sya tuh.hekhek...

Reply
avatar
mysara
AUTHOR
12/24/2011 5:47 PM delete

wah...xsabarnyer tggu...

Reply
avatar
Juliet_iRa~"
AUTHOR
12/24/2011 6:30 PM delete

suka lisa jugaa :)

tahniah2!

Reply
avatar
12/24/2011 7:04 PM delete

sepadan kan dorang..swiit jer.. :)

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
12/24/2011 7:52 PM delete

huhuhu pic last..huhuhu..hemmm..

Reply
avatar
Wanie
AUTHOR
12/24/2011 11:01 PM delete

wewitt..yusry dah tua..huuu..'mesra' jugak dorg ni eh..macam dah kahwin pulak..

Reply
avatar
12/24/2011 11:19 PM delete

tahniah buat mereka berdua~

Reply
avatar
12/24/2011 11:38 PM delete

cantik je tgk lisa tu kn..;D

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
12/24/2011 11:47 PM delete

sempoi je lisa tu..xpelah..kita doakan mereka bahagia k :)

Reply
avatar
Ahmad Zaki
AUTHOR
12/25/2011 4:42 AM delete

Assalamualaikum....

Ya.., lagi cepat lagi baik dari pada mereka menanggung dosa lebih lama lagi..., contohnya seperti pada gambar di atas..., belum ada apa-apa ikatan yang sah di sisi Islam sudah berpelukan,bersentuhan.

Zaman sekarang, kalau dalam filem atau drama, bukan suami isteri berpelukan seolah diredhai, malah seperti para pelakon berkenaan tidak membuat salah apa-apa. Contoh lain adalah seperti filem yang diangkat ke layar perak dari sebuah novel iaitu Ombak Rindu.

Walaupun ia memaparkan kisah sedih seorang perempuan @ isteri tetapi hakikatnya para pelakon dalam filem berkenaan adalah haram untuk bersentuh antara satu dengan lain. Kebanyakkannya memuji filem berkenaan. Tidak kedengaran pula bantahan mengenai soal aurat dan unsur-unsur zina dalam filem...

Reply
avatar
Miss Xyz
AUTHOR
12/25/2011 1:17 PM delete

stuju dgn komen Ahmad Zaki kat ats, hehe ^^

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
12/25/2011 2:24 PM delete

betol2...biarkan dorang teruskan niat suci tu..terus nikah dr terlampau banyak dosa mereka buat lagi..

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
12/25/2011 3:55 PM delete

wah, akhirnya trjawab. semoga mereka bahagia :)

Reply
avatar
12/26/2011 11:47 AM delete

semoga berbahagia dan jodoh berkekalan..amin

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!