Full Review Majlis Bertandang Syafiq dan Jijah

3:00:00 PM 21 Comments A+ a-



Selepas Majlis Resepsi jijah 25.2.12 lalu. [klik untuk baca] keesokkan Majlis Bertandang pula di rumah belah suami. perjalanan rumah jijah dan asben tak sampai 10 minit perjalanan. sangat lah dekat. sampai asben masa zaman kanak-kanak dulu siap joging je untuk ke rumah jijah.. ikut orang tua tua kata tak dapat tengok muka tuannya pandang atap rumahnya pon jadinya. hahaha kelakar sungguh asben jijah dulu..ngehngehngeh

gambar jijah tak dapat sepenuhnya dari OP. so bagi jelah gambar yang telah di tag oleh kawan-kawan. boleh kan.. kan...heeeeeeeee~~

apa yang penting semasa majlis bertandang ialah adat resam pengantin tidak di lupa iaitu cuci periuk!!!!!!!!!!!!!!! wuaaaaaaaaaaaaa :( huhuhuhu ada 10 periuk besar dengan 2 kawah kot. penat giler ok. asben balik terus terlentang tido. kuikuikuikui

ok ok. jom layan~~



DIY pelamin oleh keluarga mertua :) simple jer..


sesi makan kek


nak tengok gambar lagi sila ke blog sihatimerahjambu



Selepas sesi makan kek, makan beradap, berkenalan dengan saudara mara suami..Outdoor photoshoot di ambil di sekitar Port Dickson [macam biasa lah..ngehngehngeh]. Lokasi di kawasan berhampiran Pejabat Daerah Port Dickson. 



smart gambar ni.. tapi lain pula rupa jijah ni..hehe



nice posing la hubby..lalala :p


cak!! kami la pengantin 26.2.12 hari tu :))


Official Photographer Majlis Bertandang : One Photography

OP kawan adik ipar...seorang anak muda bakal bergelar guru. add la beliau :))


tq adik wan.. bekerjasama menjayakan majlis abg syafiq ^___^




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

21 insan comel komen

Write insan comel komen
Azzah
AUTHOR
2/28/2012 9:21 AM delete

cantiknya jijah..

Reply
avatar
mOoN
AUTHOR
2/28/2012 9:39 AM delete

hehehe.. sib baek ari tu tak sempat nak cuci kawah.. saja bagi alasan nak bt outdoor photoG akhirnya terlepas.. balik2 jep semua dah kemas.. hehehe..
nyway,, congrats jijah..! pasni misi tambah angkatan pula.. ;)

Reply
avatar
2/28/2012 9:45 AM delete

comelnya..

alahai,sedih xdpt p..maaf sgt2 tau jijah syg..

Reply
avatar
2/28/2012 11:51 AM delete

dah agak,mesti kene cuci periuk ni.tapi nape banyak sangat kene cuci tu..

Reply
avatar
amy syifa
AUTHOR
2/28/2012 12:12 PM delete

sekali imbas jijah nmpak mcm farah Af2 =)

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
2/28/2012 12:40 PM delete

asben tidur terlentang eh?..padahal kerja di kat glly itu kan kak?.dia saja tue.....hahahaha :)

cantik ~

Reply
avatar
AYuNG
AUTHOR
2/28/2012 1:14 PM delete

pewittt...
cntek tuh...=)

Reply
avatar
AYuNG
AUTHOR
2/28/2012 1:14 PM delete

pewittt...
cntek tuh...=)

Reply
avatar
AYuNG
AUTHOR
2/28/2012 1:15 PM delete

pewittt...
cntek tuh...=)

Reply
avatar
2/28/2012 3:16 PM delete

bab cuci periuk tu yg paling best...xde ke gambo nak tnjuk kt kami2 ni...hoho

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
2/28/2012 3:58 PM delete

dear..adat tu adalah adat sepnjg zaman mmg xkan luput..heheee..

Reply
avatar
sitinazirah86
AUTHOR
2/28/2012 4:22 PM delete

cantikknya..tahniah puan jijah

Reply
avatar
Zie
AUTHOR
2/28/2012 11:20 PM delete

Emmm tahniah semuanya selamat... berseri2 pengantin ni..

Reply
avatar
2/29/2012 12:38 AM delete

ehm giler banyak periuk..kalo kawan2 Ms bese diowg upah anak sedara suh basuhkan haha^^

Reply
avatar
nabila azmi
AUTHOR
2/29/2012 12:55 PM delete

cntiknye jijah=)=)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/03/2012 4:15 PM delete

majlis bertandang simple jer..btw thanks yer semua :)

Reply
avatar
Faisal Diana
AUTHOR
9/14/2012 3:56 PM delete

romantik gitu..suap2 lagi..sweetnyer.

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/14/2012 10:04 PM delete

@Faisal Diana hehe nak amik gambar punya pasal..ekeke :p

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!