Awal dan Scha Al Yahya Nikah 4 Mei 2012

11:07:00 PM 11 Comments A+ a-




Akhirnya tarikh keramat kedua pasangan dua sejoli telah di beritahu. Awal Ashaari 31 tahun dan Scha Al Yahya 29 tahun akan melangsungkan pernikahan mereka pada 4 mei ini di Pullman Putrajaya manakala majlis persandingan pula pada 6 mei 2012 di PICC Putrajaya.

Yang menariknya majlis perkahwinan mereka akan di siarkan secara langsung di Saluran 104 Astro seperti mana majlis perkahwinan Yusry dan Lisa Surihani. 



Untungnya mereka sebab menjadi pasangan kegemaran ramai peminat.. mereka pun sweet. semoga hubungan ni berkekalan hingga akhir hayat :))



ramai artis kawen terus nikah kan. takde tunang tunang dah..ngeeee~~ jimatt gitu :))


sumber

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

11 insan comel komen

Write insan comel komen
shida'R
AUTHOR
3/27/2012 11:12 PM delete

4mei xlma je tuh lg 1bln lbh jer hehe..tahniah scha :)

Reply
avatar
3/27/2012 11:24 PM delete

nk nikah trus gak la.. haha

Reply
avatar
3/27/2012 11:42 PM delete

Sepadan sangat dorang ni..sweet je kan

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
3/28/2012 3:41 AM delete

lg jimat retis..bila kawen de je yg sponser huhuh bestt!!

Reply
avatar
3/28/2012 9:05 AM delete

sweet kan diaorang ni...

Reply
avatar
aisharz
AUTHOR
3/28/2012 12:14 PM delete

sweet giler dorang :) awal handsome, scha cun

Reply
avatar
Cik IFAH♥
AUTHOR
3/28/2012 7:30 PM delete

COngrats to both them,
Hoping kekal sampal ke akhir hayat mereka !
InsyaAllah ! :)

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
3/28/2012 9:54 PM delete

allhamdullilah..bguzla kan..

Reply
avatar
Juliet_iRa~"
AUTHOR
3/28/2012 10:16 PM delete

sweet..dah tgk video awal propose..hee..smpai menitiskan air mata tu..ngeee

:)

smoga kekal hingga akhir hayat!hee

suka awal n scha..ngee

Reply
avatar
3/28/2012 10:19 PM delete

tumpang happy untuk pasangan ni..tak sabar menantikan wedding dorang :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!