Saturday, April 14, 2012

Angelina Jolie, Brad Pitt Bertunang

Angelina Jolie, Brad Pitt Akhirnya Bertunang



wah.. akhirnya Brangelina bertunang juga. Pertunangan mereka 
adalah satu janji untuk masa depan
bagaimana pun Brad Pitt 48 dan Angelina Jolie 36 tidak menetapkan tarikh perkahwinan mereka lagi.

mereka mempunyai enam orang anak bersama terdiri daripada anak angkat dan anak sendiri.


cepat cepat la kahwin. mereka pasangan yang sangat ideal. setuju?




12 comments:

  1. dah ada 6 anak..tinggal sebilik.. baru nak bertunang?? hahahaha.. LOL

    teringat bos h.i *his Germany..sama la mcm ni.. anak ada 2...tapi x kawin lagi..

    ReplyDelete
  2. akhirnya.. bila pulak nk kawen tuh kan. dua dua bz. hehe..

    ReplyDelete
  3. derang mmg patut kawen, anak dah ramai kowt...huhuhu

    ReplyDelete
  4. lurhhh ! igt an dah lme kawen . ank dah besar gajah dah pon . hahahhaha

    ReplyDelete
  5. nasib baik bukan Islam.kalau Islam tatau la nak ckp pe..

    ReplyDelete
  6. setuju ! izzah suke sangat ngn dieorang, tak macam artis hollywood yang laen..hampehh

    ReplyDelete
  7. congrate untuk mereka..(",) !~

    ReplyDelete
  8. Dah ada anak baru nak kahwin?pelik sungguh cara dorang ni kan..baguslah akhirnya berkahwin jugak kan

    ReplyDelete
  9. wahh..depaa nih dari ritu lg dgr btunangnyerr hehee :)

    ReplyDelete
  10. la..baru bertunang ye?ingatkan da kawen...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!