Monday, April 30, 2012

Petua Untuk Rumah Tangga Bahagia


1. Sering melakukan kegiatan bersama-sama seperti makan bersama,keluar berjalan berdua-duaan, beriadah dan mandi bersama.
2. Galakkan isteri tidur di atas lengan suami. Isteri yang penyayang akan berada di belakang bahu sebelah kanan suami ketika berjalan. 
3. Jaga agar mulut dan badan tidak berbau agar suami sentiasa mahu berseronok dengan isteri. 
4. Isteri yang hangat dan romantis sentiasa mengharapkan suaminya berada di rumah bersama-samanya. 
5. Tukar gaya penampilan setelah beberapa ketika untuk mengelakkan jemu kepada pasangan. 
6. Kreatif mencipta suasana yang harmoni dan tenang dalam rumah tangga. 
7 Isteri jangan lebih banyak masa menyibukkan diri dengan dunia luar, seperti aktif dengan kegiatan persatuan, berpolitik atau terbabit dengan jualan langsung.



InsyaAllah semoga rumahtangga kita bahagia yer mr navy even berjauhan..senyum jijah  :)



15 comments:

  1. tapi tips ni untuk satu pihak je...rasanya rumahtangga akan lebih bahagia jika sama2 perbaiki diri.
    tak kira la suami atau isteri.masing2 kena bagi yang terbaik untuk pasangan.isteri memang dah wangi,cun,sopan tapi kalau suami pulak jenis mandi jam 12 tengahari,makin bulat,mulut berbau takut2 isteri pulak yang lari..hehehe

    ReplyDelete
  2. suker giler tgk pic2 akak ngn MR NAVY hihi=p

    ReplyDelete
  3. wahh petua yg bgus nie jijah,..heheh ske ler sgt2,.. :D
    trime kasih jijah yg sudi berkongsi petua utk rumahtangga bahagia nie,. :D

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah.. mg perkahwinan kita semua kekal untuk selama2nya...

    ReplyDelete
  5. hehe romentik leteww kita tak kawen lagi nak kawen nak kawen kahkah ..
    seeloknya dua2 pihak saling bkerjasama ..
    hee :))
    semoga kak jijah bahagia selalu :))

    ReplyDelete
  6. nak mandi sama2..tapi bebudak umah tanak.sedey la uhuk2 *anaharom ko pejal

    ReplyDelete
  7. lahai tak sabar nak kawen ! hahahah

    ReplyDelete
  8. tak kawen lagi.. hihikkkk.. p, leh rujuk sini nanti bila dah sampai masa.......

    ReplyDelete
  9. Suami isteri kene sama-sama jaga, :) insyaallah barulah berkekalan.Jgn satu pihak jer. Nway, nice Info Jijah...:)

    ReplyDelete
  10. amin,..heee..

    jijah amalkan tau!

    :)

    nt ira amalkan plak bila dah kahwin..heee

    ReplyDelete
  11. tersenyum baca tips ni..sweet je kan..seronok berumah tangga kan..^_^

    ReplyDelete
  12. doa jiejah bahagia syg :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!