Monday, April 16, 2012

Tips Supaya Suami Tidak Cari Perempuan Lain



Petua Supaya Suami Tidak Cari Perempuan Lain

1. Baca surah Ali Imran ayat 200, tiga kali dan tiup pada dada pasangan anda seminggu sekali sampai bila-bila. Niatkan supaya pasangan anda setia pada anda. 
2. Berniat agar perkahwinan sentiasa berkekalan dan berdoa agar Allah s.w.t. sentiasa membantu.
3. Rajin-rajinlah solat tahajud, mudah-mudahan Allah s.w.t. mencantikkan rupa anda.



bagus untuk di cuba ni :)) selamat beramal ^___^


23 comments:

  1. kena amalkan selalu ni jijah..semoga hubungan korang berkekalan..insyaallah :)

    ReplyDelete
  2. pesanan utk lelaki

    Jangan mencari....kalau cari mesti dapat...hehehe

    ReplyDelete
  3. bagus2..thankz for sharing..nanti dah kawin boleh amalkan ni..:)

    ReplyDelete
  4. tapi kalau yg xkawen lagi boleh ke try ? hehe :P

    ReplyDelete
  5. info y bagus..thanks sharing jijah :)

    ReplyDelete
  6. Insyaallah...thanks for sharing, :D

    ReplyDelete
  7. Wah, nnt kawin kena amalkn ni (;

    ReplyDelete
  8. jijah jangan lupa amal pulak :)

    ReplyDelete
  9. tips cmni xpe mmg ptt kita amalkan..tp kalo ilmu yg mengarut2 tu kalo amalkn kat suami mmg xcium bau syurgalah si isteri...tkut gak nak tiup kat dada suami tu nnti dia igt nak wtpe pulak...hoho

    ReplyDelete
  10. amalkan selalu..mudah mudahan jodoh berkekalan dan tak cari perempuan lain..^__^

    ReplyDelete
  11. solat tahujud tu kena amalkan dari mula sampai penghujung nyawa, insyaallah sentiasa dlm perlindungan allah :)

    ReplyDelete
  12. @zulhilmi tempoyak isteri lari ke? tu luar biasa.. ekeke :p buat benda sama la jugak...ngeeeeee~~

    ReplyDelete
  13. nt dah kahwin mesti kena buat ni..heee

    ReplyDelete
  14. @Juliet_iRa~" yup...insyaAllah suami sentiasa dekat dgn kita..

    ReplyDelete
  15. boleh praktikkan nnt masa dah kawin...:))

    ReplyDelete
  16. wahhh hehe,jiejah kne la amalkn hehe..tp xpelu kot abg navy kan setia :)

    ReplyDelete
  17. @shida'R eh kena jugak shida.. masa depan takut gak ape2 hal berlaku.. tapi harap2 dia setia.. InsyaAllah.

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!