Tips Supaya Suami Tidak Cari Perempuan Lain

8:00:00 PM 23 Comments A+ a-



Petua Supaya Suami Tidak Cari Perempuan Lain

1. Baca surah Ali Imran ayat 200, tiga kali dan tiup pada dada pasangan anda seminggu sekali sampai bila-bila. Niatkan supaya pasangan anda setia pada anda. 
2. Berniat agar perkahwinan sentiasa berkekalan dan berdoa agar Allah s.w.t. sentiasa membantu.
3. Rajin-rajinlah solat tahajud, mudah-mudahan Allah s.w.t. mencantikkan rupa anda.



bagus untuk di cuba ni :)) selamat beramal ^___^


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

23 insan comel komen

Write insan comel komen
Wanie
AUTHOR
4/16/2012 9:11 AM delete

kena amalkan selalu ni jijah..semoga hubungan korang berkekalan..insyaallah :)

Reply
avatar
azam
AUTHOR
4/16/2012 9:26 AM delete

pesanan utk lelaki

Jangan mencari....kalau cari mesti dapat...hehehe

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
4/16/2012 9:41 AM delete

bagus2..thankz for sharing..nanti dah kawin boleh amalkan ni..:)

Reply
avatar
4/16/2012 10:32 AM delete

tapi kalau yg xkawen lagi boleh ke try ? hehe :P

Reply
avatar
puan.mila
AUTHOR
4/16/2012 11:46 AM delete

info y bagus..thanks sharing jijah :)

Reply
avatar
4/16/2012 12:29 PM delete

Insyaallah...thanks for sharing, :D

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
4/16/2012 1:12 PM delete

tips yg bagus ni jijah ;-)

Reply
avatar
Fiksyida
AUTHOR
4/16/2012 2:12 PM delete

Wah, nnt kawin kena amalkn ni (;

Reply
avatar
Eza Boom Boom
AUTHOR
4/16/2012 2:21 PM delete

jijah jangan lupa amal pulak :)

Reply
avatar
4/16/2012 3:01 PM delete

tips cmni xpe mmg ptt kita amalkan..tp kalo ilmu yg mengarut2 tu kalo amalkn kat suami mmg xcium bau syurgalah si isteri...tkut gak nak tiup kat dada suami tu nnti dia igt nak wtpe pulak...hoho

Reply
avatar
4/16/2012 3:31 PM delete

amalkan selalu..mudah mudahan jodoh berkekalan dan tak cari perempuan lain..^__^

Reply
avatar
4/16/2012 7:07 PM delete

klu nk ikat isteri camne.. ;p

Reply
avatar
Cik Chokie
AUTHOR
4/16/2012 11:30 PM delete

solat tahujud tu kena amalkan dari mula sampai penghujung nyawa, insyaallah sentiasa dlm perlindungan allah :)

Reply
avatar
4/17/2012 7:52 AM delete

@zulhilmi tempoyak isteri lari ke? tu luar biasa.. ekeke :p buat benda sama la jugak...ngeeeeee~~

Reply
avatar
Juliet_iRa~"
AUTHOR
4/17/2012 11:48 AM delete

nt dah kahwin mesti kena buat ni..heee

Reply
avatar
4/17/2012 1:15 PM delete

@Juliet_iRa~" yup...insyaAllah suami sentiasa dekat dgn kita..

Reply
avatar
cik kiwi's
AUTHOR
4/17/2012 2:13 PM delete

boleh praktikkan nnt masa dah kawin...:))

Reply
avatar
4/17/2012 3:21 PM delete

@cik kiwi's yes!! selamat mencuba..

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
4/17/2012 5:34 PM delete

wahhh hehe,jiejah kne la amalkn hehe..tp xpelu kot abg navy kan setia :)

Reply
avatar
4/17/2012 5:56 PM delete

@shida'R eh kena jugak shida.. masa depan takut gak ape2 hal berlaku.. tapi harap2 dia setia.. InsyaAllah.

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!