Yey Cuti Sampai Ahad..

by - 8:00:00 PM


Yeaaaahh!! Berlalu sudah tiga syif malam. kini bermula lah cuti sehingga hari ahad.
cuti kelepasan am banyak tak ambil lagi. penat sangat keje gini lah jadinya..
padahal cuti cuti ni bukan husband ada pong. kuikuikui


tapi....
weekand ni InsyaAllah hubby balik lagi. 
Alhamdulilah seronok even weekand je dapat jumpa..
 okey lah kan daripada sebulan sekali. huhuhu


boleh la belogpecut dengan jayanya..
dan paling penting daku nak buat autopost banyak banyak. kihkihkih ^___-


weekand ni ingat nak lepak shah alam overnite dengan hubby.. macam best je. lalala :p

You May Also Like

24 insan comel komen

  1. wow pn azizah..nak mnje2 ngan hubby lah tu.. I like..hehe

    ReplyDelete
  2. duduk jauh2 buat rindu semakin mendalam kan?

    ReplyDelete
  3. wah bkn main hepi jijah ek :)selamat bercuti! :)

    ReplyDelete
  4. WuMing juga kena dok berasingan dengan isteri dan anak kerana urusan kerja...

    Sedih sangat bila balik kerja... Anak menangis...

    WuMing pun tak tahan...

    ReplyDelete
  5. habis cuti dah hilang kah rasa penat tu mak cik.?

    ReplyDelete
  6. Bestla cuti lama ni.Boleh bersantai dan melepak lama sikit kan..lagi lagi weekend ni kan.^__^

    ReplyDelete
  7. @Diana @ bilakukatacinta haha bila lagi kan.. weekand je lah..kuikuikui

    ReplyDelete
  8. @Ujang9897 hahaha abg ujang mmg selalu blog berupdate pon..

    ReplyDelete
  9. @Azzah yup..betol tu kak! bila berjumpa rindu dendam..ekeke :p

    ReplyDelete
  10. @puan.mila happy la yunk.. bukan senang weekand nak jumpa..huhuhu

    ReplyDelete
  11. @WuMing tu wuming... jijah lagi la sebulan sekali baru dpt jumpa asben.. nasib la anak xde lagi..huhuhu

    ReplyDelete
  12. @cik awi hilang la penat sikit.. keje pastu mintak cuti lagi...kuikuikui

    ReplyDelete
  13. @Azhafizah[フィザ] nak bangun tidoo lewat..hahaha tak sabar nak tunggu weekand ni!

    ReplyDelete
  14. rehat puas puas taw kak jijah :)

    ReplyDelete
  15. tido pai lebam ye kak jijahh . jgn lupa hubby balik tuh masak byk2 . hehe

    ReplyDelete
  16. wah2!jeles...nak kwin jugakkk..hehehe

    ReplyDelete
  17. bestnye...
    minggu ni schedule penuh...

    ReplyDelete
  18. wah..bestnya cuti lama2x..eca puwn cuti takde kelas..tapi,,,,keja banyak!....apakan daya uda memilih jalan hidup ne.hehehe :D

    ReplyDelete
  19. jijah cuti smpi ahad tp odah kena keje smpi ahad...waa...waaa

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!