Yeyy Header Blog Puan Azizah Bertukar Lagi!

by - 8:00:00 PM


ting tong.. ada orang baca tak ni. ngeee~~ 



ehem ehem...perasan tak header baru kat atas tu. cun kan...cepat cakap cun kalau tak jijah lempaaaaaaaaanggg!!  ngehngehngeh gurau je eh :p


ya..header sudah bertukar! sangat cantik menarik tertarik memang daboombb design azhafizah.com ni. puas hati sangat sangat selepas fiza makeover. asyik bertukar tukar je kan. sebab fiza designer yang hebaaaakkkk! kalau sebelum ni header nikah macam dalam entry Perubahan blog CikPuan Azizah. 

kini...



♥Cik Azizah♥

header baru jijah. mood bersanding lalu. :))




footer baru! hebaaaakk fiza!


tak di lupa juga signature dan banner jijah juga sudah bertukar gambar!
pehhh serius jijah giler dengan blog jijah ni sekarang.. sebab cantik sangat sangat. 
korang jangan jelesssssss pulak....wuekk :p muntah pinkkk *%&$#@


semuanya hasil designer hebakk tak lain tak bukan azhafizah.com. jom terjaaaaaaaahhh!!
sayaaaaaaaaaaag fiza ketat ketat! muaaaaahh muaaaaaaaaahh ^____^



You May Also Like

22 insan comel komen

  1. cantik bangat! bestnyer dpt buat header gmbr kawen sndiri, hehehe..
    footer kak jijah memang gorgeous !!

    ReplyDelete
  2. wah cantiknyeee ! sweet jee nengok ! jeles laahhhhh . huk

    ReplyDelete
  3. yeay..sudah bertukar wajah..glad that Jijah like it ^_^

    ReplyDelete
  4. waahhh..cntik header akak =)

    ReplyDelete
  5. fiza yg buat eh..cantiklah suka tgk =)

    ReplyDelete
  6. wahhhh..
    makin berseri-seri blog ni :)
    hihihi

    ReplyDelete
  7. suka sikap fiza nih kan, sempoi je dia wat..hebat tul.

    memang cantik header skrg ni..

    ReplyDelete
  8. cun habis blog ni!!! sweet sgt yunk...

    ReplyDelete
  9. cantiknyer......hehehee...suke tgk jiejah dgn sut pgantin tuh ^_^

    ReplyDelete
  10. wah, lagi romantik header kak jijah. nice!

    ReplyDelete
  11. rasa mcm br semalam majlis kau ekk jah.. masih terasa hangatnya..:)

    ReplyDelete
  12. kak jijah.. sy pun jeles tengok.. cantikkkkk.. hehe

    ReplyDelete
  13. wahh,.terbaik la servis dari fiza :D

    ReplyDelete
  14. lame dah saye nk header camni tapi impian belum tercapai untuk akak hahaahah cantik blog

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!