Jumpa Sudah Pil Pati Ikan Haruan

8:30:00 AM 16 Comments A+ a-


Sebelum ni kan jijah makan pati ikan haruan yang rasa tak sedapp tu..
sempat minum 1kotak 6botol jer.. hehehe

dan hari tu cari kat farmasi jumpa pil pati ikan haruan ni..



yess! terus telan je pil ni..
harap khasiat dia sama macam ikan haruan fresh atau pati ikan haruan tu..
legaaa sampai bila-bila pun boleh makan~~ hahahaa



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

16 insan comel komen

Write insan comel komen
10/23/2013 8:54 AM delete

Makan jangan tak makan tau, demi kesihatan.

Reply
avatar
IMaH
AUTHOR
10/23/2013 8:58 AM delete

imah suka makan ikan haruan sbb dekat kampung ayah mmg rajin gi memancing ataupun ikut trektar dekat sawah tu. suka ikan haruan yg fresh dari sawah bukan yg org bela. Tapi kalau pati2 ni rasa imahpun xleh nak telan..hehe..sbb dia cam hanyir kan bau dia

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
10/23/2013 9:14 AM delete

pil bole lagi kut sy terima tapi ikan haruan+pati dia tu..tak bole la huhu
buat orang yang baru lepas bersalin memang bagus ambil pati ikan haruan :)

Reply
avatar
shura shushi
AUTHOR
10/23/2013 9:54 AM delete

rasanya khasiat sama lah

Reply
avatar
SarahSyafiq
AUTHOR
10/23/2013 10:38 AM delete

sekali pernah minum pati ikan haruan tu.terus taknak dah.teruk betul rasanya.

Reply
avatar
eima
AUTHOR
10/23/2013 10:46 AM delete

ok la pas ni tak de le ssh hati dah kan ..mkn ikan fresh lagi sedap hihi

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
10/23/2013 11:33 AM delete

herrrr..mesti rasa dya mual semacam je kan kak jijah..=D

Reply
avatar
- AZIE -
AUTHOR
10/23/2013 2:18 PM delete

ni pun ok jijah..kalo susah dpt ikan haruan..tp jgn skip mkn tau..bru cpt sembuh

Reply
avatar
Mizz ErMa
AUTHOR
10/23/2013 3:42 PM delete

pil dia memang xberbau ek? ok la kalo mcm tu..hihi

Reply
avatar
10/23/2013 5:56 PM delete

berusaha ye cari yang lebih senang nak makan..mesti terseksa sangat nak telan pati yg jenis liquid kan.

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
10/23/2013 9:12 PM delete

pil lg senang.. hehe

Reply
avatar
eMMe
AUTHOR
10/24/2013 8:51 AM delete

okey gak yg pil.. tapi akak tak amik pun.. masa dlm pantang tu, makan yg pati ikan 1 set ade 6 botol, pas tu, yg lain cari ikan haruan kat pasor, mahai gak ikan haruan ni.. maknanya berharga lah ikan ikan ini...

eh! Jijah dah abis pantang ke belum ek?

Reply
avatar
dhiera
AUTHOR
10/24/2013 10:34 AM delete

makan pil je senang.
kita pun macam euw euw jugak kalo suh makan ikan haruan ke patin ke keli dan seangkatan dgn ye~

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
10/24/2013 11:06 AM delete

Akak lbih better mkn pil dr jnis cecair

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
10/28/2013 12:39 AM delete

bila telan pil tak la rasa sgt yer jijah...sronok jela menelan :))

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!