Usaha usaha Hakimi Untuk Meniarap.. Ewahhh!

9:00:00 AM 14 Comments A+ a-


Sebelum masuk 3bulan hakimi dah start mengiring..
then masuk 90hari je mengiring2 berusaha nak meniarap!

dan hari ke 94 hakimi berjaya meniarap depan aunty dia sebab mama keje.. huhuhu


sedapnyaa hisap jari yer nakk...


boolattt mama!


yeyy! berjaya si comel ni meniarap :)


lately hakimi jarang tidur dalam buaian.. dia lebih selesa tidur atas tilam mengiring dan kadang2 tidur meniarap! memang lena dia tidur.. kalau dalam buai asyik resah mungkin tak bebas agaknya... hehe

apa apa pun suka tengok perkembangan anak-anak..
harap2 hakimi cepat merangkak! yeyy! hehehe



p/s: dah seminggu harap-harap hari ni papa balik belayar... huhuhuhu



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

14 insan comel komen

Write insan comel komen
12/15/2013 9:30 AM delete

hebatlah kimi.... pas ni leh diri pas tu leh lari.... seronok tengoj perkembangan anak...

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
12/15/2013 11:03 AM delete

tahniah hakimi.. lepas ni cepat2 merangkak pulak.. :)

Reply
avatar
12/15/2013 11:08 AM delete

makin maju dah hakimi..chaiyuk²..lepas dah berjalan nanti tak larat mama kimi nak kejar..hihi

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
12/15/2013 2:30 PM delete

perkembangan yg bagus
yeay papa balik ye kimi

Reply
avatar
Nur Fajariah
AUTHOR
12/15/2013 3:08 PM delete

alahaii comelnya hakimi...semoga membesar dgn sihat ye kimi =)

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
12/15/2013 3:43 PM delete

bam bamnya dia...comey..

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
12/15/2013 8:03 PM delete

Wahhh terror hakimi..cpt die blaja

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
12/15/2013 8:49 PM delete

wah..cepat benar dia meniarap nih..angkat kepala pun dah boleh..;)

Reply
avatar
Mar Mansor
AUTHOR
12/16/2013 9:56 AM delete

cepat hero ni meniarap..semoga hero ni terus kuat..

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
12/16/2013 10:34 AM delete

berusaha gigih tu.. akhirnya berjaya.. heheh.. tahniah hakimi.. :)

Reply
avatar
Deqla Manjew
AUTHOR
12/16/2013 12:50 PM delete

haha.. gigih betul dia yer.. chaiyok2 kimi..

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
12/16/2013 2:11 PM delete

Dah macam Irfan pulak husna tgk si hakimi ni...comel je mereka ni kan..hehe

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
12/19/2013 10:24 PM delete

good job sayang..!! cepat hakimi membesar... comel!

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
12/29/2013 9:54 AM delete

yeay... dah pandai. Alhamdulillah... suka tengok perkembangan baby:-)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!