Tuesday, March 25, 2014

Di Semenanjung Sudah Cuti Sakit Appendiks


Lepas admit wad buat pembedahan apendiks minggu lalu.. klik baca.  terus seminggu tak update blog... sory kawan2 blog...

Sekarang ni jijah berada di semenanjung cuti sakit selama 2 minggu. Masa balik semenanjung hari tu di temani encik suami dan anakanda zulhakimizaim..

Buat pembedahan apendik mcm pembedahan bersalinkan hakimi 6bulan lepas.. tapi kali ni ada 3 lubang laparoscopy dan satu lagi potong pendek sikit dari czer dulu.. jadi paham2 jela berparut sudah perut ni....tu sebab tak boleh bergerak sangat..

Sekarang ni nak dukung,peluk hakimi pon tak boleh sangat.. hilang nikmat seorang ibu nak gomol2 anaknya bila sakit..huhuhu

Mudah2 jijah cepat sihat,kuat supaya dapat bermain2 dengan hakimi macam selalu.. inshaaAllah..



Hari ni juga papa balik sabah... takde teman hakimi bermain sebab mama sakit.. emm terima kasih papa sudi jaga mama semasa mama sakit... hanya Allah mampu membalasnya... amin..

P/s: laptop lupa bawa.. update guna note2 agak kekok sikit...huhuhu tak dapat nak bw.. sory kawan2...



17 comments:

  1. Assalamualaikum kak, semoga cepat sembuh ya. singgah sambil menabung sini ~~~

    ReplyDelete
  2. salam. semoga cepat sembuh kak :)

    ReplyDelete
  3. Tak apa yg penting sihatkan diri Jijah dulu ye.

    ReplyDelete
  4. Tak apa yg penting sihatkan diri Jijah dulu ye.

    ReplyDelete
  5. Assalam jijah. ommeynya hakimi.. bambam geramsss

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sembuh .. seb baik ade mak ayah yg boleh bantu kan jg kimie even papa die dah blk sana

    ReplyDelete
  7. balik sini, nak kirim roti gardenia.hahaha...

    ReplyDelete
  8. akak, tolong komen jap kat entry ne :
    www.ecadwinkyasha.com/2014/03/pink-week-cresent.html

    ReplyDelete
  9. jaga diri jijah.
    ciksu pon baru buka blog ni.
    cuti jugak
    smga cepat baik ye

    ReplyDelete
  10. moga jijah cpt sembuh semula..

    ReplyDelete
  11. semoga cepat sihat mama kimi.. :)

    ReplyDelete
  12. selamat rehat dan berpantang ye jijah.take care dan get well soon..ade masa fiza singgah datang melawat ye.

    ReplyDelete
  13. alahai bambam kimi ni senyum kemain lg die! eee gerammmmm hehe

    ReplyDelete
  14. Jg dri bek2x dear..xpela..hakimi mesti pham.mama dia xsihat :)

    ReplyDelete
  15. moga jijah cpt2 sembuh... kimi pun dah rindu nak kene gomol dgn mama dia :-)

    ReplyDelete
  16. Allah pilih jijah terima ujian nih sebab Allah tahu jijah seorang yg kuat dan boleh hadapi.pasti ada hikmah disebaliknya jijah.

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!