Di Semenanjung Sudah Cuti Sakit Appendiks

2:47:00 PM 17 Comments A+ a-


Lepas admit wad buat pembedahan apendiks minggu lalu.. klik baca.  terus seminggu tak update blog... sory kawan2 blog...

Sekarang ni jijah berada di semenanjung cuti sakit selama 2 minggu. Masa balik semenanjung hari tu di temani encik suami dan anakanda zulhakimizaim..

Buat pembedahan apendik mcm pembedahan bersalinkan hakimi 6bulan lepas.. tapi kali ni ada 3 lubang laparoscopy dan satu lagi potong pendek sikit dari czer dulu.. jadi paham2 jela berparut sudah perut ni....tu sebab tak boleh bergerak sangat..

Sekarang ni nak dukung,peluk hakimi pon tak boleh sangat.. hilang nikmat seorang ibu nak gomol2 anaknya bila sakit..huhuhu

Mudah2 jijah cepat sihat,kuat supaya dapat bermain2 dengan hakimi macam selalu.. inshaaAllah..



Hari ni juga papa balik sabah... takde teman hakimi bermain sebab mama sakit.. emm terima kasih papa sudi jaga mama semasa mama sakit... hanya Allah mampu membalasnya... amin..

P/s: laptop lupa bawa.. update guna note2 agak kekok sikit...huhuhu tak dapat nak bw.. sory kawan2...



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

17 insan comel komen

Write insan comel komen
Sheila Salim
AUTHOR
3/25/2014 3:11 PM delete

Assalamualaikum kak, semoga cepat sembuh ya. singgah sambil menabung sini ~~~

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
3/25/2014 3:24 PM delete

salam. semoga cepat sembuh kak :)

Reply
avatar
JunAina
AUTHOR
3/25/2014 5:03 PM delete

Tak apa yg penting sihatkan diri Jijah dulu ye.

Reply
avatar
JunAina
AUTHOR
3/25/2014 5:06 PM delete

Tak apa yg penting sihatkan diri Jijah dulu ye.

Reply
avatar
cplud miera
AUTHOR
3/26/2014 9:03 AM delete

Assalam jijah. ommeynya hakimi.. bambam geramsss

Reply
avatar
eima
AUTHOR
3/26/2014 9:49 AM delete

semoga cepat sembuh .. seb baik ade mak ayah yg boleh bantu kan jg kimie even papa die dah blk sana

Reply
avatar
3/26/2014 11:00 AM delete

balik sini, nak kirim roti gardenia.hahaha...

Reply
avatar
3/26/2014 11:01 AM delete

akak, tolong komen jap kat entry ne :
www.ecadwinkyasha.com/2014/03/pink-week-cresent.html

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
3/26/2014 11:58 AM delete

jaga diri jijah.
ciksu pon baru buka blog ni.
cuti jugak
smga cepat baik ye

Reply
avatar
- AZIE -
AUTHOR
3/27/2014 10:56 AM delete

moga jijah cpt sembuh semula..

Reply
avatar
Eza Boom Boom
AUTHOR
3/28/2014 3:15 PM delete

semoga cepat sihat mama kimi.. :)

Reply
avatar
3/28/2014 6:46 PM delete

selamat rehat dan berpantang ye jijah.take care dan get well soon..ade masa fiza singgah datang melawat ye.

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
3/29/2014 11:22 PM delete

alahai bambam kimi ni senyum kemain lg die! eee gerammmmm hehe

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
4/06/2014 5:30 PM delete

Jg dri bek2x dear..xpela..hakimi mesti pham.mama dia xsihat :)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
4/15/2014 6:55 PM delete

moga jijah cpt2 sembuh... kimi pun dah rindu nak kene gomol dgn mama dia :-)

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
5/17/2014 9:19 AM delete

Allah pilih jijah terima ujian nih sebab Allah tahu jijah seorang yg kuat dan boleh hadapi.pasti ada hikmah disebaliknya jijah.

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!