Dua Cara Mengetahui Masa Suci Dari Haid

8:00:00 AM 9 Comments A+ a-


Kita sebagai wanita ni kadang kadang sendiri tak tau bila suci dari haid. bila dah habis haid mandi wajib tetiba bila nak solat keluar lagi cecair kecoklatan tu. ye tak??

kena tunggu betul2 suci. takde keluar lagi cecair kecoklatan tu baru boleh mandi wajib dan solat..

2 cara mengetahui masa suci dari haid:





dapat info dari facebook. harap2 bermanfaat memandangkan tak lama lagi nak puasa... semoga kita dapat berpeluang berpuasa penuh di bulan ramadhan al mubarak nanti.. inshaaAllah





All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
cik atie
AUTHOR
6/27/2014 8:58 AM delete

terima kasih atas perkongsian berguna ni... :)

Reply
avatar
ayunidati
AUTHOR
6/27/2014 9:15 AM delete

tq for the info... kita sharing...

Reply
avatar
6/27/2014 10:18 AM delete

ok noted dear..

slmt berpuasa jijah..

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
6/29/2014 12:40 AM delete

payah jugak nak tentukan.. inshaAllah yakin pada diri kan kak jijah..:)

Reply
avatar
Azwar Syuhada
AUTHOR
6/30/2014 9:25 AM delete

noted!Thanks for sharing..

Reply
avatar
6/30/2014 9:26 AM delete

good sharing jijah :)

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
7/01/2014 2:03 PM delete

thanx untuk perkongsian ni Jijah.

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
7/01/2014 6:35 PM delete

tahnks jijaa utk perkongsian nih

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!