Pavlova dan Meatball Bolognese Yang Sedap!

5:00:00 PM 8 Comments A+ a-



First time makan Pavlova dan Meatball Bolognese ni!
sedap rupanya kan...




pavlova rasa masam maniss..memang sesuai dan kena dengan tekak..nak nak kalau makan sejuk sejuk memang marvelesss!!

meatball pula rasa macam  pizza gitu..banyak meatball dia isi dalam tu..memang sedap la wei...satu bekas makan memang tak cukup!! nasib kawan bagi dua  bekas...hahaha rezekii :)

terima kasih sahabat! moga murah rezeki dalam bidang masakan  ni...Amin..




p/s: update entry makan banyak2  dulu..esok  tak  boleh dah...hehehe



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

8 insan comel komen

Write insan comel komen
eMMe
AUTHOR
6/17/2015 5:07 PM delete

esok puasa jijah taleh dah makan siang... tgk pun rasa nak minta jijah suap skit la, heee~

Reply
avatar
lia ummiirfan
AUTHOR
6/17/2015 10:14 PM delete

pavlova memang sedap.. kalo saiz gitu tak cukup satu. hihi..

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
6/19/2015 1:34 PM delete

akak pernah makan pavlova sekali ari tu.tapi kurang umphh sikit.kawan-kawan yang pernah makan pun kata memang kurang umph..ada terkurang bahan kut.hehe.

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
6/20/2015 6:45 AM delete

Aduhai Ros ketinggalan keretapi sebab tak pernah rasa pavlova

Reply
avatar
Eka Tikah
AUTHOR
6/26/2015 10:21 PM delete

meatball bolognese tu yg buat terliur. hehe. kite tak makan pavlova sbb byk buah2 yg kite tak makan :P

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!