Ibu Perdagang Anak Melacur

KUALA LUMPUR: “Ibu yang mengajar saya teknik urutan batin dan menyuruh saya menjadi pelacur.” Itu pengakuan mengejutkan seora...



Ibu perdagang dua anak





KUALA LUMPUR: “Ibu yang mengajar saya teknik urutan batin dan menyuruh saya menjadi pelacur.” Itu pengakuan mengejutkan seorang remaja berusia 16 tahun yang ditemui di sebuah premis urut yang menyediakan khidmat seks.


Mahu dikenali sebagai Ziela, remaja itu berkata, dia tidak rela melakukan pekerjaan itu, tapi tiada pilihan kerana ibunya yang juga pelacur memaksanya berbuat demikian. 


“Saya tak mahu (melacur). Sebelum ini kakak menjadi pelacur kerana disuruh ibu, tapi selepas dia malas untuk terus melakukannya, saya pula dipaksa ibu menjadi pelacur sejak dua bulan lalu,” katanya.


Wanita berusia 40-an yang dikenali sebagai Kak K itu mempunyai empat anak yang semuanya tinggal di premis itu bersama beberapa warga Indonesia yang turut menjual tubuh.


You Might Also Like

4 insan comel komen

  1. Macam-macam... Dah terdesak sampai tahap itu..

    Kesian anak-anak

    ReplyDelete
  2. Biji Bunga matahari tu "Kuaci" tu laaa Cik Jijah Oooiii...:)

    ReplyDelete
  3. macam2 skrg ni lah..takut jugak bila pikir!

    ReplyDelete
  4. huhu semoga terhindar drp kejadian2 begini amin

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!