Selamat Hari Ibu

Yang selalu berleter kat aku... mak Yang selalu puji aku.... mak Yang selalu nasihat aku.... mak Bila nak kahwin..Orang pe...





Yang selalu berleter kat aku... mak
Yang selalu puji aku.... mak
Yang selalu nasihat aku.... mak
Bila nak kahwin..Orang pertama aku tunjuk dan rujuk..... mak..
Sampai sekarang dah kahwin pun duk bawah ketiak mak..
i love u mak!

selamat hari ibu :)

You Might Also Like

11 insan comel komen

  1. ibu adalah insan yang paling terbaik untuk kita:))
    everyday hari ibu:))hihi~

    ReplyDelete
  2. Kaulah segalanya..Mak
    "Happy mothers day"

    ReplyDelete
  3. slmt ari ibu jugak utk smeua ibu2.. :-)

    ReplyDelete
  4. hehe insyaallah nt dah jd ibu barulah dpt rasa 'ibu' yg sebenarnya :)

    ReplyDelete
  5. bila agaknya nka jd ibu ya jijah...hoho...slmt hr ibu buat ibu2 dseluruh dunia!

    ReplyDelete
  6. @OdahOne OdahOneBizz Allah belum berikan rezeki lagi kak.. huhuhu

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!