Maafkan Saya Malaysia- Dato' Lee Chong Wei

“Saya sudah cuba sebaik-baiknya...dan ini bukanlah hari seperti mana yang saya hendak bagi menamatkan cabaran di Olimpik,” kata Chong Wei W...

“Saya sudah cuba sebaik-baiknya...dan ini bukanlah hari seperti mana yang saya hendak bagi menamatkan cabaran di Olimpik,” kata Chong Wei

Walau apa pun tahniah Dato' Lee Chong Wei. Anda dah buat yang sebaiknya..


You Might Also Like

3 insan comel komen

  1. betul tu
    sape lah yg tak nak emas kan..
    kta bangga dgn dato

    ReplyDelete
  2. takpa..Dato LCW da buat yang terbaik even tak dapat emas. bukan senang nak fight pihak lawan. Congratz DLCW

    ReplyDelete
  3. 3 silvers but u r the pure gold ;-)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!