Gambar Pra Perkahwinan Awal Ashaari dan Scha Ala-ala Pearl Harbour

by - 8:12:00 PM




fuh... tengok gambar pre-wedding Awal Ashaari dan Scha teringat gambar kahwin jijah dulu macam kat header. tapi kami tentera laut. ngehngehngeh...

tapi kali ni Awal Ashaari mengenakan persalinan ala tentera atau pahlawan perang ala-ala Pearl Harbour gitu. Tampak manis lagi apabila Scha al Yahya tampak klasik dengan pakaian gadis melayu.

so prewedding ni bertemakan Best Man Win.. Kira Awal best man la yang berjaya mencuri hati Scha. hahaha





dah jadi kebiasaan kan artis buat prewedding.. emm.. 

You May Also Like

12 insan comel komen

  1. ntah apa la tujuan pre-wed ni kan kak? Scha nmpak sgt klasik la.. tp awal nmpak xkena plak..

    ReplyDelete
  2. hai puan Jijah,,dtg jenjalan kt sini,,sweet je kan schawal tu,,;)

    ReplyDelete
  3. suka giler tengok awal dan scha..sweet

    ReplyDelete
  4. dulu mummy tak sompek la nak buek pre-wedding bagai! haha tunang pon 2 bulan aje..plus hb kat utara..mummy kat selatan! mmg takde mase la pon..tau2 nikah and sanding :)

    ReplyDelete
  5. sk plak tr ni.. sweet je :-)

    ReplyDelete
  6. tgk dalam rancangan khas dorang "se ia sekata schawal" mmg sweet sgt !

    ReplyDelete
  7. seriously sangat cantik gambar dorang.tema pun menarik..jeles teramat sangat ni.-__-'

    ReplyDelete
  8. cantik! mesti perkahwinan mereka gah kan...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!