Kapal Selam Scorpene mampu beroperasi

3:00:00 PM 35 Comments A+ a-




Panglima Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM), Tan Sri Abdul Aziz Jaafar menegaskan bahawa kapal selam Scorpene diselenggara dengan baik dan mampu beroperasi dalam mengawal keselamatan negara.

Beliau berkata, sudah banyak operasi menggunakan kapal selam itu dilaksanakan di bawah arahannya.

“Perkara ini mengecewakan saya. Saya seru agar dakwaan yang tidak benar ini dihentikan,” katanya kepada kumpulan media yang dibawa melawat pangkalan TLDM Kota Kinabalu kelmarin.

Kumpulan media itu turut dibawa meninjau kapal selam Scorpene yang dibeli dari Perancis dengan nilai RM3.4 bilion itu.

Kapal selam tersebut menggunakan nama KD Tunku Abdul Rahman dan KD Tun Razak.


siapa la yang mempertikaikan aset pertahanan negara ni..grr!!
tak sabar nak pergi tempat kerja suami.. boleh tengok kapal selam..wehuuuuu~~





All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

35 insan comel komen

Write insan comel komen
PinkUmmi
AUTHOR
10/18/2012 3:09 PM delete

ado la tuh jijah yg dengki dengan kekuatan ATM kita kan kan

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
10/18/2012 3:21 PM delete

hubby tentera laut ke??

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/18/2012 3:23 PM delete

@PinkUmmi mesti ada la kak.. katanya membazir..grr!!

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/18/2012 3:24 PM delete

@Mrs Velentine yer kak MV.. hubby jijah tentera laut... nape kak?

Reply
avatar
10/18/2012 3:40 PM delete

hehe..sonok2 leh tgk kapal selam..akak pon tingin..;)

Reply
avatar
10/18/2012 3:44 PM delete

hihi..mulut2 mana la tu..

Reply
avatar
10/18/2012 4:05 PM delete

sebab diaorg xnmpk depan mata,tu dipertikaikan tu...dah kuar surat khabar macam ni,tak faham lagi tataw le...

Reply
avatar
JunAina
AUTHOR
10/18/2012 4:57 PM delete

Orang yang cakap tu kadang2 tak tau apa pun dengar org cakap dia pun ikut cakap. Jadi Pak Turut.

Salam kenal ye jijah...

Hahhh...kalau gi sabah boleh carik jijah ekkk...

Reply
avatar
Miss Tasantek
AUTHOR
10/18/2012 4:58 PM delete

baru tulis status pasal ni pagi tadi. hehehehehe...

Reply
avatar
10/18/2012 5:35 PM delete

NANTI KALO KAK JIJAH NAK NEK KAPAL SELAM .. AJAK DEQ SKALI TAW .. HIHII

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
10/18/2012 6:54 PM delete

betnya jijah.. nanti leh tgk kapal selam.. :-)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
10/18/2012 6:54 PM delete

betnya jijah.. nanti leh tgk kapal selam.. :-)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/18/2012 7:35 PM delete

@JunAina boleh bah kalau kau :)

Reply
avatar
10/18/2012 8:42 PM delete

sedih lak bila nmpk uniform navy ne..uwaaa..benci tau putus cinta.hahaha

Reply
avatar
miz ruha
AUTHOR
10/18/2012 8:59 PM delete

ada yang dengki la tu...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/18/2012 9:03 PM delete

@Eca Dwinky Asha lor..putus cinta ka eca... xbest la macam ni..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/18/2012 9:03 PM delete

@miz ruha tu la pasal..huhuhu

Reply
avatar
10/18/2012 10:17 PM delete

zaman kecik2 teringin gak naik kapal selam ni haaa =D
lawak je bila diingatkan kembali

Reply
avatar
khairul
AUTHOR
10/18/2012 10:31 PM delete

harap2 x tenggelam lagi

Reply
avatar
Aida Omar
AUTHOR
10/18/2012 11:27 PM delete

mohon jijah tangkap gambar kapal selam nanti eh.. nak tgk jugak. hehe.. ntah sape la suka suki je mempertikaikan aset negara tu.. ada je tak puas hatinya.. :P

Reply
avatar
Riena Haiqal
AUTHOR
10/19/2012 8:50 AM delete

wah wah wah.. apa lah rasanya bila naik kapal selam ye.. teringin pulak

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
10/19/2012 9:11 AM delete

En. Barney ada bgtau teringin nak kerja ada kaitan dgn submarine ni, ape ntah dia cerita hari tu.. kalau dia nk ikutkan jugak cita2 dia tu, mmg menangis tak berlagu lah jawabnya. hahaha!

Reply
avatar
Zie Madini
AUTHOR
10/19/2012 9:49 AM delete

tu ar. sapa entah yg pertikaikan aset pertahanan negara tu entah. ngok! hehe

ooo hubby jijah tentera laut rupanya. baru akak tahu taw. ingatkan dia TUDM. hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/19/2012 11:11 AM delete

@laskar pelangi hehee harap2 dapat yer..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/19/2012 11:11 AM delete

@khairul dah kata kapal selam mesti tenggelam...heheh

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/19/2012 11:12 AM delete

@Riena Haiqal tah..jijah pon xpernah cuba..hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/19/2012 11:12 AM delete

@aisya hahaha jom encik barney kita join marine...hee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/19/2012 11:13 AM delete

@Zie Madini hehe TLDM la kak..heeeee

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
10/19/2012 1:09 PM delete

nk tgk kapal selam ea...nak ikutttt...bolehlah...hahaha :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/19/2012 5:46 PM delete

@ayutmeh la suruh la mr navy draft sini..hehe

Reply
avatar
10/20/2012 10:12 PM delete

tgk scorpene ni nmpak lawa ^^

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/21/2012 12:25 AM delete

@caliph shuriken memang lawa! teringin nak tengok..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!