Perkembangan Tumbesaran Anak 1-5 Bulan

10:35:00 AM 9 Comments A+ a-


Syukur Alhamdulillah si anak soleh zulhakimizaim tu berkembang mengikut tumbesarannya...
seronok tengok anak membesar depan mata mamanya... :)


macam sekarang hakimi dah 5bulan++ bila meniarap/ duduk/ berdiri kepala dah tegak..


pantang nampak kamera anak soleh ni terus tersenyum.. alahai comelnya kamu ni anak! bikin geramm jer :P

apa-apa pun setiap bayi perkembangannya lain-lain jadi mama2 jangan risau sangat jika anak tak pandai itu ini..
mama2 perhatikan.. jika ada yang meragukan sila lah berjumpa dengan doktor... :)

moga anak2 kita membesar dengan sihat dan kuat! Amin..



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
2/20/2014 11:20 AM delete

yui geram sbb kimi bambam..

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
2/20/2014 1:16 PM delete

setiap perkembangan bayi xsama..ada yg cepat, ada yg sikit lmbat..mcm Aniq, boleh golek2 dari umur 2 bulan stengah..cepat sangat2..

Reply
avatar
Nur Hamizah
AUTHOR
2/20/2014 3:54 PM delete

Eeeee kenapa baby hakimi anak soleh ni comel sangat ? Geramnyaaa. rasa nak gigit je pipi dia. hehee. Tapi betul lah, apa yang ditulis tu miza dapat tengok hakimi membesar dengan sihat. ALhamdulillah. Moga Allah limpahkan rahmat buat baby hakimi sekeluarga :D Aamiin.

Reply
avatar
2/20/2014 5:07 PM delete

waa...kimi dah tegap dah..pasni boleh main kejar² dengan mama papa

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
2/20/2014 6:43 PM delete

6 blan nanti dh boleh start bagi puree kan. syoknya..

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
2/20/2014 11:07 PM delete

bijak anak kak jijah ni. hehe. geram je tengok.

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
2/24/2014 1:48 PM delete

Dh mama nya dr kecik amik gmbr si hakimi...tu pantang dh nmpk kamera.comellllllll...haha

Reply
avatar
shasha yacob
AUTHOR
2/25/2014 2:03 PM delete

tembam eh. hhihi comel ;D

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
2/27/2014 10:56 AM delete

alahaiii kimi oiiii comel sungguh ni... rasa nak gomol2..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!