Ramadhan Di Bumi Borneo

4:35:00 PM 20 Comments A+ a-


Buat pertama kali berpuasa di bumi borneo.. yang pasti dalam suasana dan waktu yang berlainan berbanding di semenanjung :)

kalau tahun lepas berpuasa ketika sarat mengandungkan hakimi.. tak silap 8bulan masa tu.. Alhamdulillah dapat berpuasa penuh bersama mak dan ayah di kampung.. selalu ayah yang rajin kejutkan bangun sahur.. masak nasi.. panaskan lauk.. daku tahu bangun semua dah terhidang! rindunya ke ayah n mak.. kalau mak malas nak bangun kesian ayah sahur sorang2.. sobsob  :'(


berbeza tahun ni.. berpuasa bersama anakanda tercinta zulhakimi zaim.. dan sudah pasti hakimi akan menemani mama bersahur dan berbuka puasa nanti.. bagaimana la agaknya yer... heeee~~

apa-apa pun itu semua dugaan....:) yang pasti niat kita untuk menjalani ibadah puasa dengan lebih baik.. ramadhan datang bukan mengubah jadual hidup kita tetapi ia datang untuk mengubah hati kita.. inshaaAllah...




Salam Ramadhan Al Mubarak dari Ziezah.com di bumi borneo..
^___^ 


p/s: puasa tahun ni tak dapat nak balik semenanjung berpuasa dengan makayah.. inshaaAllah mudah2an dapat cuti raya nanti.. Amin...



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

20 insan comel komen

Write insan comel komen
saya Comel
AUTHOR
6/28/2014 12:47 PM delete

selamat menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan yang mulia ini ....

^_^

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
6/28/2014 2:38 PM delete

sama la kita jijah puasa jauh dr suami.. pe2 pun selamat berpuasa yer

Reply
avatar
Munira Yaakop
AUTHOR
6/28/2014 9:57 PM delete

Assalam...slamat b'puasa dari http://ira-nira.blogspot.com/....smoga ramdhan kali ini akn lbh bmkna tuk kita :)

Reply
avatar
eamy milea
AUTHOR
6/28/2014 11:46 PM delete

Selamat berpuasa jijah..semoga tabah hadapi hari2 yg mendatang..

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
6/29/2014 12:07 AM delete

sedey ciksu.in shaa Allah smga dipermudahkan ye

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
6/29/2014 3:30 PM delete

betul lah kak jijah..ramadhan dtg bukan nak mngubah jadual kita tp nak mengubah hati kita ke arah yg lebih baik kan..:)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/29/2014 4:29 PM delete

@saya Comel tq yunk.. sama2 lah kita yer.. selamat berpuasa

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/29/2014 4:30 PM delete

@CaHaYaHaTi sama2 kita bersabar yer.. dugaan tu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/29/2014 4:30 PM delete

@Munira Yaakop inshaaAllah pastikan ia bermakna

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/29/2014 4:31 PM delete

@eamy milea inshaaAllah.. terima kasih yunk.. selamat berpuasa

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/29/2014 4:32 PM delete

@QasehnyaRania moga di permudahkan.. inshaaAllah

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/29/2014 4:32 PM delete

@husna zahidi iya.. sama2 kita manfaat diri dengan amalan kebaikan di bulan puasa ni

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
6/30/2014 8:06 AM delete

Selamat berpuasa jijah..tahun ni beraya dgn si kecik lak yer...

Reply
avatar
Azwar Syuhada
AUTHOR
6/30/2014 9:22 AM delete

Salam ramadhan kak iezah..Semoga ramadhan kali ini lebih baik .. :)

Reply
avatar
6/30/2014 9:35 AM delete

takpe jijah, masih ada kimi temankan.nanti bolehlah singgah raya kalau balik semenanjung :)

Reply
avatar
nusha fasha
AUTHOR
6/30/2014 11:36 AM delete

salam ramadhan jijah =)

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
7/01/2014 2:00 PM delete

Amin. MOga Jijah dapat balik beraya nanti..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
7/01/2014 6:03 PM delete

@ros_reeza amin.. moga dpt balik raya nanti

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
7/01/2014 7:07 PM delete

mesti rindukan jijah saat ayah kejutkan sahur...semoga jijah menjalani ibadah puasa dgn sbr

Reply
avatar
Sya Mimie
AUTHOR
7/06/2014 5:18 PM delete

Thun ni berpuasa dlm kdaan prgnt.. Mudah2 an dipermudahkn..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!