Glass Wallpaper Untuk Tingkap Dapur

11:54:00 AM 5 Comments A+ a-




Bajet nak pakai blind kat tingkap dapur tapi bila dah buat kabinet dapur, blind pula tak boleh nak drill sebab sempit.. alahai sedihnya..


Jadi.. jalan terakhirnya guna glass wallpaper. orang luar tak nampak dalam. Dalam rumah pun tak nampak luar. Ruang dapur lebih cerah dan terang. 



Terjumpa kat MR DIY. beli balik terus pasang...mula mula nak pasang agak leceh juga. bila jumpa petua basahkan tingkap dulu baru pasang akhirnya menjadi dan ini hasilnya:






Settle.. tak perlu risau takde langsir kat dapur. Pakai ni pun ok sebab ruang dapur lebih nampak terang..




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

5 insan comel komen

Write insan comel komen
12/18/2016 4:54 PM delete

macam ne pun cantik gak.

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
12/19/2016 12:29 AM delete

ada juga penyelesaiannya,kan. lagi jimat ni

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
12/23/2016 2:50 PM delete

assalam jijah..pe kabar? sorry lama menyepi...ni baru aktif balik.. :)
btw ok jugak pakai wallpaper cam ni..cantik & simple..

Reply
avatar
dear anies
AUTHOR
12/28/2016 11:46 AM delete

murah dan jimat kan jijah ;-)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!